A Wizz Air vezérigazgatója szerint legelőbb 2024-re állhat talpra a szektor
Váradi József szerint a légitársaság az egyik "ritka reménysugár" a befektetők számára.
Váradi József szerint a légitársaság az egyik "ritka reménysugár" a befektetők számára.
Vannak esetek, amikor az állami támogatás is összeegyeztethető az uniós joggal, a luxemburgi testület szerint ez épp ilyen.
Közel háromnegyedével esett vissza a korlátozások miatt a Wizz Air utasszáma és bevétele tavaly október és december között 2019 végéhez képest, így 115,9 millió euró lett a negyedéves veszteség. Úgy számolnak, hogy még két év forgalomkiesés átvészelésére is elegendőek a tartalékaik.
A külügyi tárca szerint a légügyi megállapodás újratárgyalásáról, nem új járat indításáról egyeztetett a magyar nagykövet az illetékes mongol miniszterrel.
A budapesti kormányhivatal 10 millió forintos bírságot szabott ki a Wizz Airre annak ügyfélszolgálati panaszkezelési hiányosságai miatt.
Csak szlovák állampolgárokat szállított a Wizz Air gépe.
Kedden indult első útjára a gép, Pekingből fog antigén teszteket hozni Budapestre.
Némi csúszással induló első járatuk Athén és Abu-Dzabi között repül majd január 15-től.
Az egyik legizgalmasabb újságírói feladatom az volt az idén, hogy hét, a leggazdagabbak toplistáján szereplő üzletemberrel beszélgettem arról, hogyan érinti őket üzletileg és személyesen a koronavírus. A hvg.hu évvégi sorozatába a velük felvett beszélgetésekből szemezgettem.
Előremenekül a Wizz Air fapados légitársaság: új bázisokat nyit, új járatokat indít, és már átvett tucatnyi új gépet idén, miközben tavasszal gyakorlatilag nem repült velük senki, és most is alig. Váradi József vezérigazgató úgy véli: az kerülhet a koronavírus-járvány miatti válság után jobb pozícióba, aki most is mer és tud lépni.
Megkezdődött a kereskedés a BÉT-en a Wizz Air részvényeivel.
A magyar légitársaság üzleti modellével van gondja Knut Arild Hareide-nak.
A légitársaság részvényeinek szárnyalásához a szakértők szerint az is hozzátesz, hogy rengeteg tartalékkal rendelkezik.
Mi történne, ha katonás szigorral dolgoznának a légiutas-kísérők? És ha az ejtőernyősöket koordinálnák kedves kosztümös hölgyek? A Duma Aktuál mindkét esetet megvizsgálta.
Lengyel személyzetet alkalmaz norvégiai belföldi járatain a Wizz Air, akik a politikus szerint veszélyt jelentenek, mert a hazájukban sok a fertőzött.
Váradi József a Nettavisennek adott interjút, amiben felelt az ellenük szóló bojkottra, a szakszervezeti kritikákra, és megmagyarázta, miért kérnek külön pénzt egyes szolgáltatásokért.
Perelik a magyar fapados légitársaságot, amiért egy nőnek azt mondták, csak házasság esetén ingyenes a névváltoztatás.
A norvég kormányfő szerint a légitársaság akadályozza, hogy a dolgozói szakszervezetbe tömörüljenek.
Határzárak helyett egész Európában egységes reptéri vizsgálatokat kellene bevezetni – mondta Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a Corrierének adott interjúban. Azt pedig tagadta, hogy az alacsony bérek miatt működnek gazdaságosabban a konkurenseknél.